První cíl: Do 13.listopadu vážit pod 50 kg.
53 • 52 • 51 • 50

9. a 10.7.

10. července 2017 v 21:09 | Loretta |  Deníček
Ahojte! Tak se zase skoro po týdnu hlásím :) Dovolenou jsem si pěkně užila, každý den jsem měla dostatek pohybu a s jídlem jsem se držela dost dobře, takže teď se moje váha pohybuje okolo padesátky (HURÁ!!!) :) Vrátili jsme se ale už v sobotu (místo plánované neděle) kvůli jedné bolavé noze, naštěstí ne mé :) A teď se snažím pomalu dostat zpátky do režimu cvičení, ale trochu jsem zlenivěla a jde to špatně :) Ale já se jentak nevzdám, když už jsem tak daleko! :D
A teď k těm jídelníčkům:
Středa - Sobota:
Pohybovala jsem se v rozmezí asi 500-900 kcal, jak se daný den zadařilo. Bohužel je zapsané nemám a už si to nepamatuji.
Neděle 9.7.
Snídaně: jogurt, ovesné vločky, 1/2 banánu
Svačina: -
Oběd: filé s bramborami a okurkovým salátem
Svačina: -
Večeře: bílý jogurt, zelenina
Pití: voda, zelený čaj (celkově se musím víc nutit pít, mám docela špatný pitný režim :/ )
Pohyb: běh 2,9 km, jízda na kole
Pondělí 10.7.
Snídaně: jogurt, ovesné vločky, chia, lněné semínka,1/2 banánu a... kus tvarohové buchty s kakaem (:/ Byl to fakt kus)
Svačina: rozinky a mandle (byla jsem zdeptaná z té pokažené snídaně, ale já s nimi definitivně zatočím, stejně jako jsem to udělala s piškoty nebo müsli, slibuji!)
Oběd: miska zeleninové polévky
Svačina: trocha malin (byli jsme s bráchou v lese :D)
Večeře: plátek žitného chleba, fileta v tomatě (kousíček), zelenina
Pití: zelený čaj, voda
Pohyb: chůze po schodech (asi 320 schodů nahoru, to samé taky dolů), HIIT workout, posilování břicho + zadek + vnitřní stehna, protažení
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kara Kara | Web | 11. července 2017 v 14:14 | Reagovat

Moc pěkné jídelníčky:) Gratuluji k váze, a že si to tak zvládna na té dovolené! Za to tě obdivuju fakt:)

Btw. nechtěla bych spřátelit?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama